آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

بهترین مدل ساید بای ساید سامسونگ

امروزه برند سامسونگ به عنوان یکی از نام پر آوازه ترین شرکت های کره ای، بهترین مدل ساید بای ساید سامسونگ را به بازار ارائه می کند.


هم اکنون سامسونگ و ال جی  را میتوان جزو بهترین برندهای تولید کننده یخچال در دنیا معرفی کرد که هر کدام از مزیت های مخصوص به خود و ویژه ای برخوردار هستند؛ طراحی و امکانات پیشرفته ساید بای ساید های سامسونگ، توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید.

به عنوان نمونه فناوری متال کولینگ  سامسونگ یکی از کاربردی ترین تکنولوژی هایی است که در مدل های جدید آن اجرا شده است؛ این فناوری به صورت یک صفحه در درب جلویی آن سرما را را به خود جذب می کند و هنگامی که برق قطع شده یا موتور خاموش شود، سرما را به محیط داخلی یخچال برمی گرداند.

اما در ادامه قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین مدل های ساید بای ساید سامسونگ را به شما معرفی نماییم.



یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل + رنگ نقره ای:RS80


جزو یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ سری پنج در سال 2020 و ساخت کشور چین در بازار موجود است.

 این یخچال از ظرفیت کلی 849 لیتر که معادل 30 فوت می باشد، برخوردار است. سیستم خنک کننده این محصول یکپارچه بوده و مونو کولینگ  نام دارد که به چرخش هوا در یخچال و فریزر موجب می شود.

موتور این یخچال از نوع دیجیتال اینورتر می باشد. این نوع موتور نسبت به مدل های قدیمی تر دارای عملکرد بهتری بود و مصرف انرژی کمتری به همراه دارد.

طراحی و ساختار این کمپرسور به گونه ای است که منجر به تولید صدا و لرزش کمتری می شود و از قدرت سرمایش بسیار بالایی برخوردار است.

توجه داشته باشید که ظرفیت واقعی این یخچال فریزر برابر با 806 لیتر می باشد که شامل 292 لیتر در بخش فریزر و 514 لیتر در بخش یخچال می باشد.

در کل اگر بخواهیم در مورد این یخچال بگوییم می توان اینطور گفت که این یخچال فریزر با توجه به ظرفیت بالای خود برای یک خانواده پر جمعیت می تواند گزینه مناسبی به شمار رود.

در داخل درب این بخش صفحه ای فلزی (متال کولینگ) وجود دارد که  به علت جنس و ویژگی هایی که دارد، هوای سرد را در خود نگه می دارد و باعث می شود که دما هوا ثابت بماند.

این یخچال جزو یخچال فریزر های بدون برفک سامسونگ به حساب می آید. علاوه بر آن، این محصول دارای بوگیر می باشد که از انتشار بوی ماندگی و بد مواد غذایی در یخچال جلوگیری می کند و موجب تازه ماندن آن ها می شود.

در این بین لازم است که نسبت به کار با ساید بای ساید سامسونگ آشنایی پیدا کنید. به منظور آشنایی بهتر با نحوه کار ساید بای ساید سامسونگ خوب است بدانید که این نوع یخچال فریزر متشکل از بخش های مختلفی از جمله بار خانگی، آبسردکن و یخساز می باشد. نحوه کار با هر یک از این بخش ها بسیار راحت است. برای مثال جهت مورد استفاده قرار دادن یخساز فقط کافیست در زمان نصب، یخچال فریزر به شیر آب ورودی متصل شود تا آب به صورت اتوماتیک وارد آن گردد.



یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH65


این مدل یکی از یخچال فریزر های ساید بای ساید سری پنج سامسونگ که مربوط به  سال 2021 می باشد و ساخت کشور چین بوده و در بازار موجود می باشد.

این یخچال از موتور دیجیتال اینورتر برخوردار می باشد که در مقایسه با موتور های قدیمی عملکرد بهتری دارد و انرژی کمتری به مصرف می رساند.

طراحی و ساختار کمپرسوراین مدل ساید بای ساید سامسونگ به گونه ای است که صدا و لرزش کمتری در فضا پخش می کند و حداکثر صدای تولید شده به وسیله این یخچال فریزر برابر با 39 دسی بل اعلام شده است.

این محصول از قابلیت درب در درب  روی درب یخچال برخوردار می باشد تا به بعضی مواد غذایی و نوشیدنی های موجود در این قسمت دسترسی فوری و راحت داشته باشید، بدون اینکه لازم باشد درب یخچال را به صورت کامل باز نمایید.

این یخچال فریزر متشکل از 4 طبقه و 5 قفسه در بخش یخچال می باشد و همینطور دارای 4 طبقه در قسمت فریزر نیز می باشد.

سامسونگ قابلیت دُر آلارم را نیزبرای این محصول در نظر گرفته تا در صورتی که درب یخچال فریزر را به طور کامل نبسته اید، به شما از طریق اعلان اطلاع دهد.



یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68


این مدل از ظرفیت  ظرفیت کل 652 لیتر که معادل 23 فوت می باشد، برخوردار است. این یخچال هم مانند سایر مدل های ساید بای ساید دارای موتور دیجیتال اینورتر است. موتور های دیجیتال اینورتر به علت ساختاری که دارند، لرزش کمتری در مقایسه با موتور های دیجیتال معمولی داشته و انرژی کمتری را صرف می کنند.

برای طبقات این یخچال فریزر از نوع شیشه ای و حرارت دیده به کار گرفته شده و در برابر تغییر دما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

این یخچال فریزر دارای آب ریز و یخ ریز خودکار می باشد. سیستم یخ ساز این محصول به گونه ای طراحی شده که فضای کمی را دربرمی گیرد.

همینطور این یخ ساز از نوع اتوماتیک است و با وصل شدن به آب شهری به صورت خودکار پر می شود و می تواند یخ را به صورت حبه ای و یا خرد از خود خارج کند.

به مظنور انتخاب نوع یخ و یا آب خروجی نیز تنها کافی است از روی پنل طراحی شده در بالای قسمت آب ریز، حالت مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی این امکان برای شما فراهم است که در صورت نیاز قسمت آب ریز یخچال فریزر را قفل کنید.


توجه داشته باشید که به منظور آشنایی بیشتر با دکمه های یخچال ساید بای ساید سامسونگ حتما از دفترچه راهنما آن کمک بگیرید. همچنین اگر شما در خانه خود ماشین ظرفشویی سامسونگ را مورد استفاده قرار می دهید،  به شما توصیه می کنیم مقاله معنی علامت های روی ماشین ظرفشویی سامسونگ را در رسانه ویرگول بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد